MISSION BEACH

Yes, nu är jag här. Det är fint här och där vi bor. Vi ska dock bara stanna här i en natt för sedan drar vi vidare till Cairns.  Där ska vi vara i en vecka innan vi tar flyget till Brisbane och sedan PHUKET- Thailand!!

Plus det viktigaste av allt. Nu har vi tagit det stora steget och bokat SKYDIVING imorgon. Det är helt sjuuuuuuukt! Vi åker tidigt härifrån, 7.30, och då ska vi alltså upp 14 000 feet i luftet. Upp i ett flygplan och sedan kommer man att hoppa ner därifrån och det kommer att bli fritt fall i 60 sekunder. Sedan åker man fallskärm och landaar på stranden. HJÄLP haha jag längtar men kommer också vara så jäkla nervös när jag är i flyget. Det kommer att filmas haha gud!!!

Idag åkte vi ifrån Townaville, vi åkte ifrån Berit hon vi bodde hos, och vi åkte ifrån alla personer som gjorde de två veckorna helt underbara. Det var med sorg vi åkte därifrån. Tiden där har jag uppskattat så otrloigt mycket, dom har varit helt underbara och jag kommer att ha minnen därifrån jag alltid kommer att bära med mig!

Detta ser jag fram emot:

SKYDIVET imorgon

Åka ut och snorkla på stora barriärreefet i Cairns

Flyget till Thailan (jag hoppas på bra flygmat)

Att landa i Thailand, thaimaten, fullmoonpartyt den 30 mars och alla äventyr vi ska vara med om där

Svensk sommar med allt vad det innebär- träffa familj, släkt och vänner, grilla, göra mat (cupcakes), partyn, jobba, sola och bada, åka till stockholm och massa mer

 Nu ska jag ladda inför morgondagen. Ha det bäst! :)




Postat av: Emma

Hej! Ni verkar ha det toppen dar uppe :) Har i Melbourne ar det lite kallare men ganska skont faktiskt. Kanns lite som att vara hemma! Har ni nagra planer for Thailands resan an? Jag funderar pa om jag ska aka dit i April for jag har nog inte rad att resa langre, haha :) Hoppas att ni far en riktigt harlig sista vecka i Aussie! Halsa Caroline. Kramar

2010-03-19 @ 05:38:21
URL: http://emmaontour.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0