Imorgon...

Ja da galler det! Skydivet stalldes in den dagen vi skulle gjort det. Vi vantade tv[ timmar for att se om det skulle klarna upp men ikke sa nikke. Sa imorgon hoppas vi pa battre tur! Jag ar sa taggad for att gora hoppet!

Nu ar vi i Cairns och ska vara har tills pa torsdag. Det ar valdigt bra har, fint vader och manga affarer att ga i. Det finns ocksa en stor lagoon som ar jattefin! Den ska invigas snart. Jag langtar till Thailand nu, det ska bli roligt med billigare mat, boende och miljo. Dock sa komemr jag att sakna allt som har med Australien att gora! Har haft det sa himla bra har! Mer uppdatering efter jag har gjort skydivet, forhoppningsvis! :)


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0