now i know

Jag ska bli civilekonom eller något annat inom ekonomi. Det är vad jag ska plugga till när våren kommer! Känns skönt att ha benstämt sig hahha. Så det blir ingen polis av mig. Ska försöka att komma in i Göteborg. Så nu ska jag spara spara spara massa pengar som jag kan ha till mina studera-år och till min studentlägenhet! Vill nämligen ta så lite lån som möjligt (spara är mitt namn, jag veeeet)

Jag hete melanie och jobbar som civilekonom
, låter inte helt fel!

Imorgon på jobbet ska jag göra det praktiska av insulindelegationen, kan ju bli.. kul. Det skriftliga blir på onsdag, kan ju bli ännu mer.. kul.


Så jääääkla söt. Hoppas alla har det bra på barnhemmet,  


saknar er, saknar ghana- hände alltid NÅGOT annorlunda där varje dag. den här bilden är verkligen ett exempel på att något dåligt för med sig något bra. jag säger bara, gud så bra att du glömde din kamera anna! annars skulle vi aldrig träffat susana osv!


Postat av: Kamera-Annan

Melanie, jag är inte riktigt beredd på att hålla med om att det var "Gud så bra...", saknar fortfarande de bilderna jag kunde fått med mig hem mycket. Men visst, jag är också glad för att det ändå blev så bra som det blev efter det! Och jag saknar också Ghana, och de dagarna jag hade och människorna jag träffade där. Vill verkligen träffa er alla igen i sommar! :)

2010-06-08 @ 21:57:27
Postat av: melanie

sorry anna. gud såbra var vekrligen att ta i.. det jag ville få fram var att det iaf blev något bra av det hela. såklart var det supertråkgt med din kamera!



vi ses till sommarn hörru!! :)

2010-06-08 @ 23:26:35

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0