Sista inlägget från Singapore

         

Nu sitter vi här på hostelet, vi väntar på vatt vår tvätt ska bli torr, sedn blir det packning och därefter lite slapp innan flygplatsen. Idag bär det nämligen av till AUSTRALIEN- OHLALALAAAA!!! Gårdagen var bra, vi dansade en heel del, jag fick dricka jordgubbslikör från killen på bilden (ladies night) och vi drack drinkar som inte var okej! Whiskey och soda tex, inte alls gott.

Just nu är jag sugen mat, det är gott och billigt! Mindre än 20 kronor för ris och kyckling med någon good sås, eller kanske inte en färspressad mangojuice?

Ikväll går flyget och jag längtar :) Har dock ingen flygplansmat fick jag nyss fått reda på.. Hur ska jag klara mig?? Jag älskar den maten!

Nästa inlägg kommer från AUSSIE !!

Postat av: Anna Kristoffersson

Hejsan!



Det låter som att du har himla roligt. Själv har jag nu kommit hem ifrån Ghana, kom i måndags. Det känns så konstigt allting! Min säng är helt underbar och mitt hem har jag aldrig tyckt varit så kliniskt rent som nu. På ett sätt känns det som att det är jul för att det ar så mycket snö ute. Jag vet inte när det var så mkt sist. Det helt fantastiskt vackert! Jag ska så fort som möjligt ut och åka skidor!:). Ha det så bra, och njut av din resa!



Kram Anna

2010-01-28 @ 17:16:00
Postat av: David

Eller hur?! Flygplansmat är det bästa!

2010-01-28 @ 17:49:21
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: melanie

jag förstår din känsla anna!! när jag kom var det som att jag levde i en dröm, allt var såå lyxigt! jag har det inte helt fel nej:) ha det så bra bland snön nu!! :D



flygplansmat är god, men blev rätt besviken på den på de flyg jag har tagit nu.. inte okej!

2010-01-29 @ 08:24:35
Postat av: Moster Therese

Tjena! Skriver igen för att hälsa så gott från Frida och Kevin. Ska du ta en surf kurs? coolt de måste du!! Kramar Therese

2010-01-30 @ 19:24:20
Postat av: Din stolta Pappa

Hej sitter på jobbet här är det -16 grader, hade hellre varit i AUSTRALIEN.Vad är Surfcamp? Går ej att kommentera på Sydney.

2010-01-31 @ 08:14:06

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0