Oväntade händelser!

Nu är klockan 7 här och vi sitter vid starbucks och kopplar av! Idag bär det än en gång av till flygplatsen där vi ska åka till Singapore. Vi båda är väldigt trötta, det är väldigt varmt, vi går i affärer plus att vi inte har sovit så mycket nu det sista- men vi är glada för det! Det händer oväntade saker hela tiden haha, alla saker är inte lika roliga!! Även om dom är det efteråt så är dom dock väldigt chockerande "in the moment" det händer.

För att göra en lång historia kort: jag & carro är påväg till spårvagnen, en kille/man kommer fram bredvid rulltrappan, han visar pillevinken och skvätter med sin utlösning, kort gott sagt. HAHAAA ofta något sådant händer? 

Lite utförligare bara för att ni kanske vill veta lite mer detaljer? Jag och caroline ska hem efter några timmar i Chinatown. Innan vi tar rulltrappan sätter vi oss på en stenmur några 10 meter därifrån och kollar på vår karta. Efter en stund går vi till rulltrappan (killen måste ha sett oss eftersom han verkligen tajmade ögonblicket.) Väl vid rulltrappan ser jag carro börja springa uppför den, jag förstår ingenting. Sedan kollar jag åt sidan och bara ser en person där som håller i snoppen och vad jag tror att han gör är att kissa (i Ghana var det väldigt vanligt att personer gjorde detta, alltså mitt bland folk), vilket jag sedan ser att det inte alls är vad han gör. Caroline berättar väl uppe i rulltrappan att han visst hade ett stort léende på läpparna haha åå!

Några funderingar vi hade efter den här stora händelsen.. Täcker försäkringen att man får psykiska MEN efter något sådant här??

Nu lämnar jag det här! Idag har vi shoppat lite till, jag har även klippt mig(helt okej blev det!), ätit lite, svettats och fått fotmassage av fiskar(fiskarna gillade mig). Idag ska vi spendera ännu en natt på en flygplats! Här kommer lite bilder!

(David, du kan klicka upp dessa bilder!)

       

Nästa blogginlägg kommer troligtvis från Singapore!!

Postat av: David

Oh vad sköj det var att klicka på bilderna! Bra fixat!

2010-01-25 @ 13:57:14
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: Reuter

Hahhaa, "För att göra en lång historia kort"



Bra att ni helt kastrerar han i alla fall!

2010-01-26 @ 05:49:31
Postat av: mamma

Man brukar ju säga att lite roar småbarn. Men även äldre karlar verkar ju kunna roa sig på de mest konstiga sätt.

Var rädda om er. Kramiz

2010-02-01 @ 00:52:31

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0