15 januari FRIDAY

Yees nu sitter jag här hemma och försöker skriva med lösnaglar, går väl sådär måste jag säga. Senare idag ska jag till carolines mormor där hon ska ha avskedsmiddag... Nästa vecka på TORSDAG ska hon nämligen till AUSSIE. Med mig WOHO! Det kommer bli grejjer det!

Jag håller nu på att testa olika kläder till kvälllens outfit. Allt är min systers men jag har inget fint. Har ju inte direkt följt med i "modet" på den sista tiden. Det kommer att bli kallt säger jag bara! Blir troligen helsvart i princip haha,. Tublinne, kjol, strumpisar och ett par skor. Jäjä! Det kommer att bli en funny kväll tror jag absolut. Dock kall. Förra utgången var i Ghana. Det var roligt, försökte härma några som dansade den gången. Nästan hela kvällen gjorde jag det, guuuuuud orka det egentligen. Så får se ikväll om jag kommer ihåg någon ghansk dans. Det var inte någon speciell asfrikansk dans DOCK, det var en mer "utmanande" dans så att säga. Mycket shackishake.

Nu när jag kollar ut så ar det helt vitt. Herre gud. Jag undrar hur det går för min norske kompis idag. Idag skulle hon kolla på ett annat barnhem. Hoppas hon trivs på det!

Igår träffade jag caroline&ida, har verkligen saknat er. Haha åh. Är hemma en vecka i sverige innan jag drar vidare, såd måste verkligen ta vara på tiden här. Känns så skönt att ha min familj hos mig så ofta! BÄST är dom. LOVE säger jag bara.









Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0