I am home in SWE

Jag är nu hemma, jag kan skriva med åäö igen, ävem det fingrarna gärna drar sit till a och o..

De dagarna jag nu har varit hemma har varit helt underbara. Jag är så glad att vara hemma med min familj. Fick ett så fint mottagande när jag kom ut på flygplatsen i göteborg. Där står min familj och det var så himla roligt att se dom igen! Mamma hade såklart filmkameran i högsta hugg haha gud ja. I bilen hem sa dom att mitt rum såg ut som jag hade lamnat det, fast värre då det luktade maja i hela sängen, då hon hade sovit i sängen nästan varje dag.  Jahopp det lät ju väldigt kul, detsamma med maten, dom sa att dom kanske kunde ta upp nagot kött och göra om jag var sugen på mat. Såklart hade dom städat mitt rum och gjort smörgåstårta och semlor, vilket jag egentligen visste!

Så gott var det och sa mysigt att vara hemma i det fiiina huset. Så fint ar det, helt otroligt faktiskt. Min bror har även börjat kalla mig tjockis, vilket han har gjort förut, men nu säger han att det även stämmer. Det värsta är att det är så. Min mage ar svullen, så jäkla svullen jag mår dåligt över det,  fast samtidigt är det ganska kul. I Ghana fick jag några situpsövningar som hon gjorde varje kväll och som gjorde underverk. Igår började jag med det, det ar tio olika övningar som man gör tio reps på. Idag tycker jag faktiskt att magen börjar gå ner lite smått, bra bra bra.

Igår var jag och min familj på gesällen, ett ställe där de inom restauranglinjen arbetar. Det var otroligt god mat! Senare pa kvällen hade min syster 18-års kalas, mer god mat och väldigt kul att se släktingarna igen!!

Idag blir det en promenad i det extremt kyliga vädret till min mosters nya hus. Senare ska jag förhoppningsvis träffa ida&carro. Hoppas det!

Här kommer två bilder, lägger en fler en annan gång! :)

 


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0