Uppdatering från Australien!

Jag sitter nu på hostelet här och har det väldigt bra. Känslorna spirar här just nu! Jag är rörd över min mammas mejl medan carro är det över sarris! Det är roligt att höra från er där hemma, thats why!! Jag har uppdaterat väldigt dåligt nu det senaste men på något sätt har jag varit för trött! Det har varit långa dagar på stranden, mycket gående, fönstershopping, en partynatt och bara njutit av Sydney!

Min färg börja att ändra sig, från gul till brun, det är väldigt bra! Jag vill bli BRUN! Imorgon ska vi besöka Australiens kändaste strand, bondibeach, och på onsdag ska vi äntligen på surfcamp! Nu är det bokat och betalt, dyrt men det är det säkert värt! Det håller på i fem dagar och vi kommer därifrån ta oss från Sydney till Byronbay! Efter det ska vi nog försöka att skaffa något jobb. Kanske någon form av farmjobb där man i utbyte av arbete får man gratis boende och mat!  

Jag har också skaffat konto här i Australien, är bra om jag skulle hitta något jobb och tjäna pengar. Saknar er allt lite där hemma... Men jag har det bra här downunder, som sagt haha :)

Här kommer lite bilder, njuuut :D




















Postat av: Din stolta Pappa

Hej kul att du har det bra. Låter häftigt med Surfcamp. Här är det svinkallt och snöar när det inte är kallt. Hade gärna åkt till Australien istället.

Passa på och gör roliga grejer, jobba kan du göra hemma.

2010-02-01 @ 15:03:19
Postat av: Ida.S

Saknar dig raring!! Tur att du inte är gul längre, haha pucko ;)

2010-02-01 @ 16:25:20
Postat av: melanie

miss you idaaaa!!



jag vet pappa :) ska bara jobba om det verkar roligt!!! hälsa alla!

2010-02-02 @ 09:57:41
Postat av: nicholas nicoli

FY**** vad avis jag blir nu! Haha, jag kommer ner tror jag! Hahah, nej då..Men GUD VAD FIIINT det är och vad roligt ni verkar ha det! Good:) Sköt om er och håll koll på klantoline, så att hon inte simmar i en manet eller ngt;)

2010-02-09 @ 20:13:35

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0