Hervey Bay

Nu sitter jag här med min laptop, datanörd som jag är. Caroline är och duschar för hon har nyss upplevt sin mest ofrächaste dag idag, typ haha. Just nu regnar det, men jag hoppas det kommer bli mycket bättre väder imorn för då ska vi ut på äventyr, Fraser. Det är en sandö. Vi kommer att ha en guidad tur med mat inkluderat.

Noosa var fint, men fyra dagar var lite för länge. Jag hann med att ramla av en kayak, som tur var hade jag bara en klänning på mig. Några skrapsår men jag har varit med om värre. Vi har gått en hel del. Sprungit långa sträckor när det har spöregnat, med våra bebisar i famnen (datorn). Vi har också ätit goood mat idag (gratis är gott) lasagne och carro tog kyckling med pommes.

Har även fått jobb till sommaren, tror jag i alla fall, och hoppas på det!! Så som det ser ut nu så måste jag vara hemma innan mitten av juni, så jag planerar faktiskt att dra mig hem i början av juni, runt den 1 sådär. Nya zealand får jag se hur det bli med. Är väldigt sugen på Thailand innan hemgång(pressa, pressa, pressa- nya zealand blir kallare och kallare nu visst) men jag får se!

Hoppas allt är bra, ska ta masa kort nu när viu ska iväg imrogon! Ha det bäst!!!

Postat av: Moster Therese

Tja! Ja ni verkar ju inte ligga på latsidan. Men de e ju så de ska va. Upplev så mkt ni kan, fast... de e ju precis de ni gör. Fantastiska kort. Du e ju så söt!!! Håll hårt i kjoltyget. Många kramar Therese

2010-02-17 @ 21:50:29
Postat av: melanie

tack kära moster!!<3 jätteroligt att läsa kommentarer :):) haha jag ska hålla hårt i tyget ;p ses till sommaren

2010-02-21 @ 06:52:47

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0