4.aug

Solen skiiiiiner lovely!!! Älskar sånt väder! Har nyss jobbat och det gick galant, är ledig i tre dagar nu och de ska spenderas med två efterlängtade tjejjer! WOHO! Tänkte baka lite till dem (cheescaken som är underbar) ikväll!

Får se vad vi ska göra, jag har lite planer- kanske smögen, göteborg, utgång här i stan (båtparad här i uddevalla till helgen ju, mycket folk kanske??), unospelande?! haha och myyys! Jättekul ska det bli, anna kommer imorgon och kristine kommer på fredag hela vägen från norge.

Nu ska jag städa mitt rum och sen blir det lite catchup med fialii, en fika på torp är det vad som står på tapeten haha.

HÖRES!

Postat av: Anna

Åh, underbar cheesecake! Kan knappt bärga mig nu ju... ;D

2010-08-04 @ 19:43:41

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0