Kata beach

Det är där vi har spenderat dessa två dagar. Sedan har vi gått hem, duchat, slappat med datorerna och sedan gått ut påå stan- där vi hoppar och äter lite! Det är skönt för det känns som semester. Det är ju semester haha men ibland blir det mycket resande så det är skönt att vara på ett ställe en stund. Imorgon ska vi byta ställe, till Karon istället. Vi är ju backpackers så det är ju det vi gör. Den stora frågan är hur vi ska göra i framtiden. Eftersom vårt visum bara gäller i 30 dagar, och vi har 47 dagar här innan vi åker hem. Det som vi funderar över änsålänge, vi har lite olika åsikter så vi får se hur det blir

- Åka till ett grannland och vara där i någon vecka, sedan återvända, via landsväg in i thailand igen får man 15 dagar, via flyg får man 30 dagar. De länderna vi har funderat mest över är till antingen Vietnam eller Laos.
- Det andra alternativet är att ta första, bästa, billigaste flyg till ett land, sedan ta en returbiljett kanske dagen därpå in i Thailand igen.

Jag har ingen aning om hur det kommer bli, vi får försöka klura ut hur vi vill göra! :)

Imorgon ska vi ta en tuk tuk till min faster och hennes familj. Ska verkligen bli så kul att träffa dom, har inte träffat som sedan innan Ghana, lång tid!

Här kommer en stekarbild som carro fångade på mig idag, det var hett hett hett idag!



Har totalt sett fem elefanter i Thailand än så länge, det första vi gjorde från turen från flygplatsen till hotellet var att se en elefant på vägen. Jag som var på ett reservat i Ghana för att se elefanter- vilket vi inte gjorde typiskt!



Jag har hört att det har varit fint väder nu det sista där hemma! Görkul ju, hoppas all snö är borta när vi kommer hem .. :)

Postat av: moster Therese

Hej vännen. Va kul att träffa faster! Åh va härligt ni har de. Fortsätt skriva de e jättekul att läsa! Alla hälsar. Kram moster therese

2010-04-05 @ 10:42:23

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0