Natten gick bra

Har jobbat tre nätter nu totalt och det går bättre och bättre, eller ja, man kommer in i det mer och behöver inte kämpa lika mycket för att hålla sig vaken. Man lär sig vilka rutiner man ska göra. Fick ett tips av en arbetskollega som har jobbat natt en del förut, att man städar och så när man är som tröttast. Det var ett väldigt bra tips måste jag säga! :)

Nu ska jag äta lite frukost, sedan måste jag börja att planera vad jag ska köpa och fixa inmför resorna. Behöver antagligen att införskaffa saker inför Rundresan resan nu då det annars kan bli väldigt tajt om tid efter att jag har kommit hem från Ghana. Just det, fick tt samtal vid 10-tiden av en som jobbar på Rosa Bussarna. Hade nämnligen satt upp mig som reserv på en afrikaresa som skulle pågå i några månader för att det var fullt på den resan. Nu hade dock en hoppat av så jag skulle fått plats. Faaaaast det kunde jag ju inte nu, har ju annat inplanerat, men vem vet, får väl kanske testa på det någon gång i framtiden?


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0