Just another day; waiting for something to happen

Ja då så! En ny dag är nu snart slut haha. har tränat (läs hårdtränat), joggat väldigt långt och känner mej nöjd med mej själv. Joggade från mej (kissleberg) upp till kurveröd till monalisa och sedan in på "gamlavarvet" vägen och hem. Joggade hela vägen, även om det gick sakta den större delen av sträckan så gjorde jag det. Tog en timma och sex minuter = känns ganska mycket i benen nu! Väl hemma kunde jag inte låta bli att berömma mej själv i tankarna. Bra gjort melanie johansson!

Har även jobbat idag, brabra, gick bättre idag än i söndags. Om vi säger såhär, bröt nästan ihop, men fick ta nya tag och ruska av mej allt så gick det bättre sedan. Man vänjer sig ju mer saker man är med om på mitt jobb, för då vet man hur man ska handskas med det i liknande situationer senare.

- Imorgon ska jag hämta min kamera, den har nu kommit OHLALAAA. Räkna med kort :D
- På lördag blir det bio med carro - flickan som lekte med elden blir de. Skratta inte nu caroline i hemska händelser i filmen!! Det smittar av sig om man säger så .... Vilket inte uppskattas av dom sitter bredvid ..


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0