I am home

Har varit en väldigt bra helg i örebro! Gillar dialekten där. PRECIIIS! NÄEEJ. Vi har hunnit med badpalatset, det var faktiskt farligt haha. Har ett antal blåmärken på benet och två bulor i pannan, fast det var det värt! Vi har myst med film, smoothies, godis, chips, nötter, dricka och goda middagar. Jag är en sann matälskare så jag uppskattar allt detta väldigt mycket. På fredagskvällen bowlade vi(kan inte påstå att jag tyckte det var så "jättekul", hatar att förlora, men det värsta är att vara sämst) BUU! Efter bowlingen bar det iväg till utestället Frimings, det var lyckat! På lördagen var vi inte alltför krya men med lite film, idol, smoothie så löste sig allt! :p

Ett litet bildregn kommer om en snar framtid- men här kan ni få en väldigt liten tjuvkik



Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0