haha min mor alltså

Hon gör så roliga saker heela tiden. Min bror kan berätta om olika händelser i flera minuter och jag skrattar varje gång! hahaha skitkul är de. Klassikerna är i alla fall blandannat:

Min bror hade en tjej hos sig, dom kollade på tv. Lillebror säger till oss i familjen att han gärna vill vara ifred och att vi inte ska gå och störa honom. Mamma gör ofc tvärtom, hon går in, hälsar och lite så. Sedan vet jag inte hur det komer sig, hon vill väl antagligen lätta upp stämningen då det bliv lite pinsamt när hon kom in, det blev en tryckt stämningen helt enkelt. Tjejjen blev kanske blyg, bror tyckte det var extremt pinsamt och mamma ville lätta upp stämningen lite. Så hon går fram till magnus (som sitter i soffan) och låtsasboxar mot hans mage samtidigt som hon ger ifrån sig ljus som låter ungefär som PTJOO PTJOOO hahahhaa såååååå kul!

Eller den här:

Bror och mamma hade vart på någon cup och skulle in och äta på mcdonalds på vägen hem. Det är flera långa köer till kassan. Mamma ser att en tjej har ett hårstrå på ryggen, och plockar då bort det samtidigt som hon säger något med att hon bara ville vara snäll. Magnus tyckte detta var väligt pinsamt och då han redan var lite småsur på mamma bytte han kö. Mamma följer efter och bror frågar mamma varför hon måste göra så, vilket hon än en gång förklarar att hon bara ville vara snäll. Mamma tycker sånt här är lite småroligt, hennes humor så att säga, så hon tar tillfället i akt när hon ser att tjejjen som står framför dem också har ett hårstrå på ryggen. Så vad tror ni hon gör? ... Jajamän, hon tar bort det. Bror blir så himla sur så han lämnar mamma och går till bilen. Mamma förklarar allt med en röst som bara han kan imitera: "Jag ville ju bara vara snäll". Väldigt roligt varje gång han berättar detta.

Kan berätta om lite fler händelser någon annan gång! Finns en del så att säga. Kom på detta när jag och mamma pratade om mina planer för framtiden, hon sa då blandannat att det var ju ingen idé att hon ens födde mej då hennes dotter ska försvinna, speciellt när förlossningen var så jobbig. Haha, stackarn, detta säger hon med tårar i ögonen samtidgt som hon har ett leende på läpparna. Jag älskar min mamma väldigt mycket.

Postat av: Amanda

hahahaha ingen idé att hon födde dig om du ska försvinna eftersom förlossningen va så jobbigt.. sjuuukt kul

2009-09-21 @ 19:47:47
URL: http://alltsomarditt.blogspot.com
Postat av: melanie

haha ja vet!! var så kul när hon sa de :p

2009-09-21 @ 22:05:03

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0