I need my dreams

Såpass! Idag har jag sovit till 15.00. Varför då? Jo, för jag jobbade natten så kom hem vid 7-tiden idag. Var svårt att hålla ögonen öppna runt 2-3, men det gick allt bra som tur var!

Jag har faktiskt hunnit med ett pump-pass också. Kan inte påstå att jag tog ut mig, utan låg medatdels på gränsen mellan behagligt/obehagligt.

Idag är det precis tre veckor kvar tills jag är i Ghana. Helt sick känns det. Så idag har jag fått i mig ett drickvaccin mot kolera och en malariatablett.


Nu imorgon, på tisdag och onsdag ska jag jobba. Känns väldigt bra att det kommer att ramla in lite pengar i oktober och sedan också i november månad. Speciellt när jag inte är här hemma under den tiden. Det är bra att veta att man då har en liten inkomst dom månaderna. För nu i två månader har jag fått en väldigt bra lön -jag bara tackar och tar emot då dom pengarna i framtiden verkligen kommer att behövas.

Postat av: Anonym

du hittade boendet i singapore.. de kostar 96 svenska kronor för en natt, frukost ingick tror jag! ska vi slå till?

2009-09-28 @ 13:41:29

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0