Dagens Nyheter

Jag har inte längre ett schema att jobba efter. Jag är nu a r b e t s l ö s, för första gången på fem år! Har alltid gått på schema men nu är jag alltså en timkortare. Där dom ringer in mej när det behövs. Känns väldigt konstigt.

Men.

Fritrid betyder också att jag kan börja att planera in andra roliga saker. En stor priotering är träningen! Känns skönt om jag äntligen kan komma igång med den! Så nu ska jag boka in massor med pass!! Imorgon blir det gymmet vid halv 11. Fialiii ska få visa runt mej! Brukar ju annars bara gå på pass och springa på bandet eller crosstrainern, men nu blir det andra bullar.

.. mina ben är inte så fräsha kom jag att tänka på, haha får nog ta och göra något åt det innan träningen alltså, kan vara på tiden :p

Postat av: Anonym

hahah, ja de behövs nog!

2009-09-14 @ 00:23:57

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0