Countdown?

Om precis en månad är jag på afrikans mark? Stämmer faktiskt otroligt bra. Den 17 oktober bär det av till London, och den 18 oktober går flyget till Accra - kommer att kanda 21.35. Sinnes alltså!

Läser lite på resedagboken nu :) Väldigt intressant är det och jag läser just nu om några personer som befinner sig i Ghana på volontärarbete. Man får lite tips och blir samtidigt pirrig i magen. Jag ska köpa med mig vitamintabletter, för det ska tydligen vara väldigt bra att ha med sig. Hon skriver att de oftast äter ris, och ibland ris och bönor Så vitamintabletter låter inte helt fel att ha med sig, känner på mig redan nu att detta kommer bli som en bantningskur, frivilligt eller ofrivilligt... Har redan börjat att inhandla en hel del saker. Allt ligger i en påse som nästan är full. Jag har köpt allt från tabletter mot diarré, solstift, hårprodukter, myggspray, kylbalsam, reseadapter, linnen osv. Det känns bra, för den här gången ska jag INTE vara ute i sista stund som det annars lätt brukar att bli ...

Högst upp på listan just nu står en backpackerryggsäck, får se vad det blir för någon.. Tror att det kommer att bli en sådan här: Haglöfs carrier 60



Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0