too tired for this

Ligger i sängen med datorn i knäet! Är så jäkla trött! Längesen jag var såhär trött... Började jobba kvart i sju, sedan blev det en tur på stan där jag blandannat handlade ett till par solbrillor, 499 kronor gick dom på, man får faktiskt ibland unna sig något sådant som är lite dyrare!! Efter stan blev de sportlife! Det sista passet där på väldigt länge. Lämnade nämligen över mitt kort till en kompis. Efter en del om och men gick det tillslut bra! Man var tvungen att vara student egentligen för att få överta kortet, men om man bara har ett giltigt csn-kort så löser allt sig ;)

Aaa imorgon ska jag:
- Till herrestads förskola, ska prata lite med lärarna
- En trip till secondhand där jag ska träffa en för att prata om Ghana, få tips & material
- Till farmor & farfar!!
- Till morfars timmerstuga där det blir fest ;) Många av släktingarna kommer blandannat! Skoj att träffas innan man åker iväg .. om två dagar

Have a great night, b´cause now i'm going to sleep !! :) goodnight


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0