Sista kvallen pa PINK HOSTEL

Japp, nu sitter jag har igen haha! Tankte jag skulle uppdatera en snabbis far imorgon klockan 8.00 aker jag ivag till min vardfamilj... Alla volontarer ar valdigt nervosa och forvantansfulla!! Jag langtar, ska bli sa kul med allt som ar sa annorlunda! Till exempel idag, sa skulle vi testa pa att gora asfrikansk mat, tre olika matratter! En matratt som heter yollof rice with chicken ska tillagas lange! Man tillagar all mat vid en "grill", och man ar tvungen att vifta igang kolen hela tiden: hej arm-muskler :)

Nastan all mat ar vaaaldigt stark, tur att man vanjer sig tillslut och lar sig att uppskatta de. Annars har jag det valdigt bra! Kommer nog inte ha internet pa ett tag men ha det sa bra in sweden :)

Mitt afrikanska nummer, lagg in det i era mobiler NUU haha 233543718139

Postat av: Carolineeee

åh hey baby!

de ska jag lätt lägga in, hoppas du har det superbra!

2009-10-23 @ 10:07:17
Postat av: David

Hey! Du verkar ju ha det bra! Det är du som sköter grillen i sommar då eller? Hoppas du får det fortsatt bra!

2009-10-24 @ 11:19:49
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: Amanda

nu får du uppdatera igen så att vi vet att du lever! =)

2009-10-30 @ 00:29:17
URL: http://alltsomarditt.blogspot.com
Postat av: Moster Therese

Hej hjärtat. Äntligen har jag fått din blogg adress.

Har just läst din blogg, vilket äventyr du lever. Sånt man själv skulle velat men aldrig vågat. Frida säger ofta att hon längtar efter dej! ja allså vem gör inte det....

jag ska fortsätta följa dina dagar. Var rädd om dej och njut av din resa o ditt mod! många kramar från moster Therese

2009-12-05 @ 19:08:56

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0