I AM IN GHANA...

Det kanns sa bra maste jag saga!! Har bara varit har i tva dagar men det ar bra. I LOVE THE SUN! Jag var pa beachen igar, sa himla nice var de, vattnet var ljummet och det var nastan bara vi dar, inte fullt som det brukar varfa pa turistorter !!! :) Nu ar jag pa PINK HOSTEL, ska vara har till pa fredagen, klockan 8.00 bar det namligen av till Agona Swedru, till min vardfamilj och det ar da aventyret borjar pa riktigt.

Vi ar 12 volontarer har, jag bor i ett rum med tva svenskar, en norsk och en tysk. Alla ar sa snalla sa! Det kanns som att jag kan skriva hur mycket som helst.

.. I alla fall, lite av vad som har hant
- pa flyget fran libyen till ghana fick en kvinna hjartattack, hemskt var de men de gick bra
- varit pa marknad dar dom saljer allt fran grisfotter, sniglar, klader, godis, krabbor ja allt
-
brant mej forsta dagen.... pa axlarna, magen, laren & ryggen... haha fast det var inte farligt, bara lite :) sa idag fick jag smorja in mig rejalt! 50 i ansiktet till exempel.. :p
- atit gott ris, det ar ju deras specialite sa :) fried rice with chicken = mums 
- ska jobba med en annan svensk pa mitt projekt, kanns bra, vi ska aven bo i samma vardfamilj. Tina som ar varan "Big Mama" har i Ghana sa att jag garna kunde aka till ett barnhem som ligger nara dar jag bor om jag ville. For de behovde valdigt mycket hjalp. Sa det kanns bra att jag kan bestalla lite hur jag villl gora, hon sa aven att om jag ville byta projekt och varaf pa det barnhemmet istallet sa var det inga problem!

Hinner inte skriva mer nu, tiden tar slut !! Jag har tagit en del bilder men dom kommer nagon gang i framtiden! Ni far ha det sa himla bra !!

Postat av: Ida

Spännande spännande! Det var skönt att höra från dig raring!!!

2009-10-21 @ 00:20:38
Postat av: Anonym

vilken tur du får som du vill! kul att du uppdaterar! take care!

2009-10-21 @ 08:01:48
Postat av: Idatorevi

Skönt att allt gått bra och att allt verkar toppen! :D typiskt dig att bränna dig! ;) vad har jag sagt om att sola mellibell? :P Hoppas du uppdaterar ofta, det är spännande! Puss

2009-10-22 @ 15:21:01

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0