Det börjar att kännas i magen nu

Dålig uppdatering måste jag då säga! Jaa vad har då hänt.. Det blev en spontantripp till göteborg med carro på lördagen. Vi bilade upp till carros morfars lägenhet, där carros kusin Sarah skulle fira 17 år! Några tjejkompisar till Sarah kom på kvällen och så korakdes det upp till fest och väldigt god mat! Det var trevligt!

Det hände en del den helgen, blandannat:
- köra i göteborg är en stor utmaning i sig
- hade inte riktigt åldern inne till att komma in på krogen
- letade efter bilen 1,5 timma på ett parkeringshus
- "det är ju bara killar där" (det var en krog där det spelades hård techno)

Ja det var en rba helg, så tack till carro som fick med mig :p

 
 

Ja så på söndag eftermiddag kom man hem, har inte hunnit med så hemskt mycket efter det. Imorgon ska jag ringa till en som har vart med och startat upp secondhandbutiken. Ska ha ett "möte" med han angående ghanaresan. Ska få välja ut lite leksaker och få tips och lite sådant! Ska bli spännande. Ska ocklså jobba kväll imorgon. Tummen upp på det!


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0