Välkommen till min nya blogg!

HEJ! Påbörjar en ny kula(blogg) nu, alltid kul att få skriva av sig känner jag! Har haft två olika bloggar innan den här, en som är borttagen och en som heter mjochcb.blogg.se. Den senare bloggen hade jag med en vän men vi har nu gått skilda vägar ;) Hon är i alla fall min reskompis till Rundresan med destination Australien, en resa som börjar 21 januari.


Annars så är jag en tjej som tog studenten detta året. Helt underbart var det och det känns så himla bra nu att inte behöva gå i skolan när ens syskon gör det. Ändå saknar man en del därifrån för man var med om en del roliga stunder! Istället jobbar jag, det har blivit en hel jobb nu. 72% jobbar jag på ett ställe inom psykiatrin (fast har blivit 100% juli&augusti månad) och lite extrajobb på mcdonalds. Känns bra att tjäna såpass mycket man gör! Trivs kanoners inom psykiatrin medan mcdonalds är ett jobb jag känner att det nu får vara nog, då det är min tredje sommar där! Dessa år jag har jag jobbat så har jag verkligen sparat pengar, vilket har lett till att jag kan förverkliga en del drömmar jag har! :)

 

Detta kommer alltså att hända nu inom en snar framtid:

- Volontärresa till Ghana 17 okt - 11 jan

- Rundresa Oceanien & Asien 21 jan - hemresedatum inte bokat


Följ gärna min blogg där jag kommer att uppdatera om mitt liv, både hä hemma i Sverige och sedan när det bär av utomlands! Kommentera gääärna!


Postat av: caroline

Nice.. fick mitt visum och alla andra papper idag. läste igenom de å de låter asome.. vi bor i början nära utelivet och det är bara backpacker som bor på de hostelet som vi ska bo i början. allt låter såbra...

2009-09-03 @ 14:33:06
Postat av: sara

vilken snygg blogg, jag är imponerad! :)

2009-09-03 @ 17:14:49
Postat av: melanie

caroline: det kommer bli sååå najs! haha läntar! :)



sara: thank u! ses imorn!

2009-09-03 @ 19:09:47

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0